Söndagar kan också vara bra dagar

Och så var det den här söndagen igen, veckans sista dag och hade det inte varit för att det även är helgens sista dag så hade söndag aldrig fått en sådan negativ klang. Men jag är inte bitter, och har spenderat denna söndag med att göra allt förutom det jag egentligen borde göra. Men det brukar ju lätt kunna bli så när man är ledig och jag anser att det faktiskt är tillåtet också. Tog i alla fall vara på den sol som dagen har bjudit på och drog en tur med nyförvärvet, skaren gjorde det framkomligt överallt. Sedan dog jag ett tag på soffan då det kändes som bihålorna skulle spränga hela huvudet, men efter en liten powernap till skicrossen så kändes det en aning bättre. Så pass bra att jag till och med har tagit mig i kragen och gjort lite nytta nu på kvällskvisten. Men jag vill ju inte verka för överambitiös så nu tänkte jag ge mig och hoppa in i duschen och sedan spendera resten av kvällen på ingenting eller alternativt tvtittande.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0