Tillbaka till det där allvaret igen

Igår så var det bara att återgå till verkligheten och bege sig till skolan igen efter en veckas ledighet. Det var väl ändå helt okej, bara en aning jobbigt att kliva upp på morgon. Blev väl kanske inte så mycket gjort igår men det är sånt som händer efter lov, sedan på kvällen hann jag med ett pass med hästapållen innan jag begav mig vidare till Grubbe för lite kvalitetstid med honom. Och idag kan jag väl ärligt säga att det blev om möjligt ännu mindre gjort, har varit på skolan från halv nio till fyra, haft två lektioner och har gjort extremt lite. Dock kan det bero på att vi för tillfället inte har mycket att jobba med om det inte är så att jag ha missat någon uppgift vill säga. Kvällen har spenderats på jägarexamen, snart slut på det om jag nu skulle klra det där provet vill säga. Men det ska väl gå vägen det med. Men nu tänker jag slå igång någon serie, lär garanterat slockna men det är väl lika bra det. Ser redan framemot att få helg.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0