Tradition är tradition

Blev en bra kväll igår med mat, prat och spelande. Det var mycket trevligt och något som vi bör göra om. Blev inte så sent vilket ändå var bra då jag var ganska så trött, det ledde till att jag lyckades sova 11 timmar inatt och det var väldigt skönt. Idag kan jag väl inte direkt påstå att effektiviteten har flödat, det enda jag egentligen har hunnit med hittills är trickträning med hästapållen. Men det är ju alltid någonting, och bugningarna samt snurrningarna börjar sitta ändå hyfsat bra. Annars så väntar jag för tillfället på att Mikaela ska bli klar så ska vi fara iväg och handla, vi ska nämligen fira traditionsenligt att jag fyllde år för ett tag sedan. Handlingen får vi sköta själva men Mathilda kommer när hon har slutat. Mat, choklad och lite choklad till är alltså vad kvällen kommer bestå utav. Kommer nog att bli trevligt det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0