Vårväder när det är som bäst

Tiden bara rinner iväg och dagarna bara rusar förbi just nu, men det är inte till någon nackdel för tillfället. Jag ser nu mest bara fram emot att tiden ska gå så att studentdagen kommer, sedan vill jag även att tiden ska gå så jag får besked om jobbet så att sommarens planer kan färdigställas. Har några små saker jag skulle vilja hinna med i sommar, några små äventyr. Men tiden lär gå, så över till denna dag då. Tisdagar innebär som vanligt bara två lektioner och jättehål däremellan. Då det var våffeldagen idag så utnyttjade hålet till att göra några våfflor även om jag personligen tycker att våfflor är lite smått överskattade. Men dom är ju fina och är det våffeldagen så är det. När jag kom hem så ändrade jag snabbt om ordningen på kvällens planer eftersom vädret var så bra. Så tog jägarexamens-plugget efter dagens powerwalk som blev efter skoterleden nere på sjön. Det var var härligt och skönt att börja kunna komma igång lite smått igen efter förkylningen som hägrade.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0