En helg på hemmaplan med bra sällskap

Har varit en bra helg på hemmaplan, igårkväll så umgicks jag med en massa människor. Vissa drack och vissa inte, jag valde dock det sistnämnda men lika kul för det hade jag. Efter det sedvanliga besöket på trean så for jag och Grubbe hem. Saknaden av honom kan ha varit en bidragande orsak till varför Stockholm kändes lite drygt där i slutet, det finns bara en som han och han finns här hemma. Blev en lång sovmorgon imorse vilket kanske är lika bra då det är måndag och skola imorgon. Sedan åkte jag upp till Kaskeluokt vilket var över två veckor sedan, blir dock bara här tills imorgon men det är ju alltid en liten stund. Har även hunnit tur och retur till Lycksele ikväll då Kristoffer hade garagerat motorcykeln i Lycksele så tvärskjutsade jag dit han och stummade sedan direkt hem igen. Men nu tänker jag avsluta denna söndag med lite New girl och fortsätta njuta över tanken att livet går som de ska. Lite mindre njutbart är vetskapen om att skolan väntar imorgon, men med bara 10 skoldagar kvar känns det överkomligt det med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0