En lugn helg innan sommarens äventyr drar igång

Helgen är här och lugnet har lagt sig och den där stressande känslan jag haft i veckan börjar sakta krypa tillbaka en aning. Denna helg har varit efterlängtad och dessutom den enda helgen på länge som det inte händer något speciellt. Nästa helg är fullbokad varenda minut ungefär med både bal och talludden. Men i helgen är det rätt lugnt i alla fall. Och den här dagen då? Jo hade faktiskt ställt klockan för att hinna ta del av den sol jag trodde skulle skina innan jag började jobba. Men fann ingen sol när jag vaknade så spenderade istället förmiddagen på att göra ingenting. Sedan iväg på jobb och ikväll så hann jag med ett pass med hästapållen. Blir nog i övrigt en lugn kväll då jag känner att det är ungefär vad min energi räcker till. Blir nog inte heller alltför sent ikväll då jag beger mig iväg till Lycksele imorgon för att fixa några saker till studenten.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0