Ett kort inlägg och en random bild

Har haft rätt fullt upp idag, kanske mest beroende på att jag tog en välförtjänt sovmorgon imorse innan jag klev upp för att ta tag i dagen. Började med en långtur i finvädret med hästapållen. Sedan var det bara att pallra sig iväg till Kim för att prova balfrisyr, tror det kan bli riktigt bra! Behöver bara en liten färgförändring för att sedan kunna fixa till allt fullt ut. Efter middagen så väntades jobb och nu är jag hemma och redo för ett avsnitt new girl innan sömnen väntar inför en ny skoldag imorgon. Den lilla lediga tid jag haft idag har jag försökt spendera på den där slutuppgiften, det går lite halvsegt måste jag nog ändå erkänna. Och lite stressad känner jag att jag börjar bli, men i slutet brukar ju det mesta lösa sig ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0