Förkylning, jobb och tappsko

Har varken sovit vidare bra eller mycket inatt, detta tror jag kan bero på den förkylning som valt att bosätta sig i min kropp så här lagomt till Stockholmsresan. Men har ju en hel helg på mig att fixa till det så det ska nog lösa sig. Har annars haft en rätt lugn dag, jobbade i eftermiddag och sedan när jag ätit hade jag tänkt ta mig en tur med hästapållen, dock hade han tappat en framsko och då han är så ömfotad så utsatte jag honom inte för någon extra belastning. Men det problemet verkar lösa sig, är så tacksam över vissa människor som tillkommit i mitt liv. Har även hunnit med en tur och retur till Kaskeluokt för att se till så att klänningen och skjortan hade samma nyans. Så lite har jag ju ändå hunnit med idag trots allt. Men hade inte tänkt göra något mer idag nu, utan bara ta det lugnt resten av kvällen och försöka ta ikapp de sömntimmar jag missade inatt även om jag ska upp i tid imorgon, så får väl se hur det går med den saken. Nej nog svamlat här, nu är det bara att ladda inför morgondagen som bjuder på lite äventyr.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0