Fredag, efterlängtade fredag

Längesedan en oplanerad helg varit så efterlängtad som denna, har varit så less på skolveckan som varit så den kan gå och gräva ner sig nånstans. Men nu är den äntligen över och helgen är här. Slutade som vanligt väldigt tidigt så då for jag iväg till hästapållen innan jag tog bussen till Kaskeluokt. Har inte gjort mycket alls sedan jag kom hem, råkade visst somna efter maten och sov otroligt gott. Så det tog emot att masa sig ut på den planerade pw:n, så pass mycket att jag var tvungen argumentera med mig själv för att komma på en bra anledning till att inte fara ut. Men kom självklart inte på någon nog bra ursäkt så det blev en kvällspromenad på drygt en timme. Och väl ute så vaknade jag till liv igen, dock börjar tröttheten sakta komma sig smygande igen. Så det dröjer nog inte alltför länge innan jag skallar kudden och går i en dvala som jag hoppas räcker i många timmar.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0