Fredag

Har svårt at avgöra om den här dagen varit bra eller dålig, det är ju fredag och jag är ledig och kunde därmed sova länge men vaknade med en väldig låsning i nacken samt en förkylning som inte vänt till det bättre. Men nu ikväll så är låsningen nästan knäckt och jag har en förhoppning på att nattens sömn knäcker förkylningen också. Men i alla fall så vaknade jag runt tio imorse, låg dock och drog mig ett bra tag. Och just i min frukostförberedning så ringde Klara och ville ha lunchsällskap, så jag skippade frukosten och gick direkt på lunch istället. Det var trevligt det. Sedan hann jag iväg till hästapållen på eftermiddan också, blev longering för hans del. Så det har med andra ord varit en lugn fredag men jag tror att det kan vara bra det med ibland. Tänker avsluta detta nu och se vad det blir av resten av kvällen innan jag skallar kudden.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0