Håller ut de sista dagarna och försöker prioritera rätt

Kändes som det var en evighet sedan jag var på skolan sist, och kan väl inte påstå att jag direkt saknat den. Men fick i alla fall reda på att att vi är lediga imorgon och att jag går på inskolning största delen av sista veckan så helt plötsligt har jag bara 5 dagar kvar. Och det känns väl bra ifall man bortser från uppgiften vi fick på journalistiken, svenskaprovet och all planering som är kvar till balen. Känner mig en aning stressad över allt det där, men ska försöka bara ta det lugnt och ta var sak i taget, känner mig bara trött och less på allt så resultatet bryr jag mig inte det minsta om längre. Jag tror inte jag är ensam om att vara less, för stämningen i vårt lilla SA11 känns inte som den bästa i alla lägen. Skulle egentligen ha skrivit lite på journalistiken nu ikväll men det kommer inte hinnas med då skjutningen till jägarexamen har dragit igång och sedan kändes det mer lockande med ett pass med hästapållen. Och imorgon väntas jobb, likaså på onsdag så den uppgiften får helt enkelt bli helgens bekymmer, inte det roligaste men nu gäller det att prioritera rätt då det är mycket som ska göras.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0