Mitt lyckopiller

Gårkvällen blev bättre än förväntat och då hade jag ändå förväntat mig att den skulle bli väldigt bra. Så kort och gott hade jag en bra kväll med god mat och trevligt sällskap. Hann med att träffa ungefär alla vänner från alla olika slags umgängen, bortsett från Sofia då. Sov sen hos Grubbe vilket var nära och bra samt att min pojkvänsabstinens fick dämpas en aning. Han är som ett lyckopiller den där pojken. Kom hem idag på eftermiddan nångång och har väl egentligen inte gjort så mycket annat än att strosa runt tills det att jag for iväg till hästapållen. Sedan så har jag hunnit med tur och retur till Norrheden för att skjutsa nå folk men nu har jag landat hemma igen och har inga större planer på att göra något mer ansträngande idag. Möjligtvis förflytta mig från soffan till sängen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0