Nu är det helg

En sån dag, är helt slut på och skulle lätt kunna somna i skrivande stund. Men jag har väl tänkt försöka stå ut ett tag till. Startade min morgon relativt tidigt då ännu lite mer jobb väntade, även om det för min del inte alls var jobbigt. Tvärtom, jag hade en mycket trevlig dag med glada människor överallt. Underbart! Var dock trött när jag kom hem så efter middagen så råkade det bli, kanske en lite för lång, powernap. For sedan iväg till hästapållen i det fina vädret som denna kväll faktiskt har bjudit på. Sen är det söndag imorgon och har en del saker som ska avklaras innan vi drar till Stockholm på måndagmorron. Men plan nummer ett är att sova, tills det att jag själv vaknar. Sedan ska jag hinna packa (vilket jag inte ens har ägnat en tanke åt), fixa hästapållen, umgås med Grubbe, fixa färdkost och säkert något mer, som jag glömt. Men det blir imorgon det, nu slår jag igång en film och ser hur länge mina ögon är med mig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0