Packat och klart och redo för huvudstaden!

Som de flesta kanske inte har lyckats missa så har denna dag bjudit på en hel del sol i Storuman, och värme också för den delen. Så har spenderat den största delen av denna dag utomhus. Och om jag har blivit brun? Nae, bara ett ansikte som mer eller mindre liknar en tomat. Men det får man väl leva med. Annars så har jag hunnit med allt som stod på min göra-lista, eller väntar för tillfället på att Grubbe ska komma hem men han är på ingång så den punkten är snart också bockad. Blev dessutom ett dressyrpass med hästapållen idag då Hanna var så snäll och slog på han skon idag. Så snällt! Och så himla skönt att kunna köra igenom honom nu då jag är borta i veckan. Börjar för övrigt vara rätt taggad ändå inför Stockholm imorgon, tror att jag har allt man behöver, även om kanske bussresan kändes som det drygaste som kommer hända mig detta år men man får väl göra något kul av den. Och tillsist kan jag säga att uppdateringen i veckan nog till störst del kommer att bestå utav bilder då jag känner mig själv och kommer inte orka skriva några längre rader med mobilen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0