Snart är denna vecka slut

Kan inte säga annat än att fredagen imorgon är mer än efterlängtad. Den här veckan har verkligen varit plågsam, egentligen har vi inte mycket att göra just nu men det lilla som vi har gör det omöjligt att se ett slut nångång. För varje skoldag som påbörjas blir mitt humör bara sämre. Så jag ursäktar er alla små stackare som får stå ut med mig om dagarna, i alla fall ni jag träffar under skoltid. Men läser jag av min klass rätt så är jag i alla fall inte ensam om det. Nu får jag väl ta och ge mina läsare en ursäkt också i och med alla klagande inlägg som denna vecka bjudit på. Ska ju egentligen inte klaga eftersom livet flyter på. Men hade i alla fall två lektioner idag, media och svenska. Median gick som den gick och svenskan behövde jag bara lyssna på de som höll nationella talen. Sedan jag kommit hem satt jag mig ner och skrev mitt tal till svenskan som jag håller nästa vecka. Och nu har jag just intagit middag så nu blir det en lugn stund innan jag kilar iväg på jobb. Blir väl ett bra avslut på den här torsdagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0