Snart helg

Dagens plan var att göra ingenting, och det gick väl ändå rätt bra, i alla fall på förmiddagen. Sov först betydligt längre än vad jag räknat med och sedan spenderade jag tid i solen för att kanske ha en aning mörkare nyans på benen än på klänningen på studenten. Resultatet blev faktiskt bikinimärke, så det går ju framåt. Blev även ett pass med hästpållen i det fina vädret sedan fixade jag middag för att sedan ladda för kvällsjobb. Nu är jag rätt trött och skulle tro att det blir en rätt tidig kväll ikväll. Fredag imorgon i alla fall och jobb på eftermiddagen sedan tar jag helg. Men ska avsluta det här nu och försöka göra litegrann på den där journalistiken som jag hade glömt för ett tag.

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0