Brist på energi

Nu undrar ni säkert vad ni har missat under min frånvaro här (eller nej, det gör ni garanterat inte men ändå), och det är inte mycket kan jag väl påstå. Jag har jobbat, ätit och sovit ungefär. Mer spännande än så var det inte. Har tänkt hela veckan att jag ska vara effektiv på kvällarna efter jobbet, men energin har verkligen inte funnits. Så det har blivit väldigt lite gjort, hoppas på att återfå energin tills nästa vecka då faktiskt gymmet är flyttat till Storuman. Känns aningen bättre att traska till gymmet än att köra bil. Men åter till nuet, ikväll har jag sett lite paradise, som förövrigt inte är värt att se längre. Sedan har jag börjat packa ihop lite av alla kläder inför flytten, tur det är gott om garderober i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0