Då var det klart då

Att få sova ut ordentligt imorse och sedan ligga och dra sig hur länge som helst var något som var välbehövligt kände jag. Är verkligen ingen morgonmänniska har jag upptäckt. Har i övrigt haft en lugn och bra dag, skrev på hyreskontraktet idag så nu är det klart och bestämt att den 1:a december är det flyttdags för mig. Är det nu det är dags att känna sig vuxen? Känns hursom väldigt skönt och jag kunde inte vara nöjdare. Och även fast det bara är två veckor kvar så känns det som en evighet, så jag hoppas tiden går fort. Har också fått tag på min jacka idag som  har varit litegrann på villovägar, så nu slipper jag frysa. Annars har jag varit en sväng till hästapållen och sedan även försökt få ihop en hallonpaj, mycket lyckat resultat måste jag erkänna. Tog sedan mina icebugs på en dryg timmes pw, en helt okej lördag med andra ord.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0