Den norrländska vintern börjar mer likna en sommar

Kan börja detta inlägg med att säga att det här vädret suger. Vart är den norrländska vintern som faktiskt existerade när jag var liten? 4 grader varmt och vi är snart inne i mitten av november, tragiskt. Men jag kan ju tyvärr inte styra det så det finns inte mycket att göra åt den saken. Så över till något annat som tillexempel denna dag, inte för att den har haft så mycket intressant att komma med. Jobb hela dagen, både reklam och ishalka på många av småvägarna men det gick bra ändå och i tid kom jag. Kvällens göromål fick bli galopparbete med hästapållen, han var mycket stel till en början, liknande ett stålspett typ. Men det släppte eftersom så jag är väl ändå rätt nöjd. Fattningarna sitter fint och det var ju det som var huvudsaken idag så. Men nu mina vänner ska den här fröken ta och krypa isäng, det är ju trots allt en dag imorgon också. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0