Efter motgång kommer medgång

Obviously var det bara en dålig dag igår, om det berodde på att det var måndag och att saker och ting inte riktigt gick min väg eller om det är för att denna dag bjudit på fler medgånger är något jag inte kan svara på. Blev i alla fall en natt med mycket sömn inatt, brukar oftast ställa klockan än om jag är ledig på veckan, men då jag sovit halvkasst de senaste nätterna så unnade jag mig att sova. Och som de flesta av er redan läst någongång så innebär lediga dagar också en redig frukost för mig, nomnom! Fick även ta och damma av icebugsen idag för att ta säsongens första promenad på vinterunderlag, dessa skor måste vara en gåva till norrlänningarna. Har pillat en hel del på den nya designen nu också och den börjar ta form, bara dom små tidskrävande finjusteringarna kvar. Men det får bli en annan dag det för nu tänker jag invänta paradise.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0