En slapparhelg

Vilken slapparhelg det här har varit, har verkligen laddat om och tagit ikapp en massa förlorad sömn. Sådana helger behövs dom också. Var i alla fall lite effektiv idag och drog iväg hästapållen till ridhuset, galoppombyten och förvänd galopp fick bli dagens uppdrag. Jobbigt och nyttigt för de lilla kraken som skötte sig utmärkt trots lite överskottsenergi. Tror både jag och han var ganska nöjda efter passet, sjöblöta va vi då i alla fall. Tog det sedaan lugnt tills nu ikväll då jag fick lite dåligt samvete över att latmasken tog över så pallrade mig ut och gick, tur och retur till stensele. Skönt var det och en dusch på det så är jg nu redo för ännu en ny vecka. Är ledig imorgon så då passar jag på att dra iväg en sväng till Lycksele för lite inköp av nödvändigheter. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0