Kliver man inte upp får man inte gå isäng igen

Det som motiverade mig till att kliva upp imorse när klockan ringde var att då visste jag att jag nångång skulle få krypa isäng igen. Förstår inte varför det ska vara så fruktansvärt motigt att ta sig upp varje morgon trots oerhörda mängder sömntimmar. Men väl uppe så vaknade jag väl halvt till liv i alla fall och fredagar betyder i regel lite mindre post så blev en rätt skön dag. Har annars bara tagit det lugnt ikväll, brukar va så dödligt trött på fredagskvällar så det är typ ingen ide att göra något. Brukar spara göromålen till lördagen istället. Och har lite planer för morgondagen i alla fall. Och med det sagt så säger jag godnatt och trevlig helg.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0