Nya tag

Igår så uteblev det inlägg och anledningen är den att igår hade jag tänkt att nu är det färdigbloggat, fenito, nu ska bloggen bort. Kanske hade det att göra med all bloggtorka jag haft de senaste veckorna (typ månaderna) samt att igår var en sån där dag då det hade blivit två rader skrivna ungefär med tanke på att jag inte har bloggen lösenordsskyddad. Och ibland vill man inte dela allt med alla. Men efter lite funderande och ett wake-up-call med Sofia så har jag insett att den blir kvar. Dock kommer det möjligtvis ske lite förändringar, bli lite mer mig. Inte bara kallt vardagsprat om vad dagen bestått utav till punkt och pricka utan kanske lite mer tankar och känslor kring det som händer samt ska jag försöka undvika arkivbilder. Träningen uteblir nog ett tag till men kommer nog flytta över hästinläggen hit istället för den separata bloggen. Sedan ska självklart designen fixas, den ska också bli lite mer mig, inte så puttinuttig och gullig som för tillfället. Håller på att fixa med den just nu så förhoppningsvis dröjer det inte alltför lång tid tills den är uppe. Så nu hade jag tänkt försöka göra ett lyft med denna blogg, den har ju trots allt 3,5 år på nacken.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0