Plogdrivor och elnät

Jag är nog helt enkelt lite för oreligös för att några högre makter ska lyssna på mig, för idag har vi plöjt plogdrivor. Men det funkade det med, utan fastkörning till och med. Blev promenadande idag till jobbet då jag oftast brukar vakna till liv ifall jag hinner gå på morgon, och har inte varit alltför trött idag i alla fall. Blev dock en springtur när jag skulle hem för att hinna ringa vattenfall innan de stängde telefontiden, men det var ju bara bra. Och den här gången fick jag också ett givande samtal så att på måndag har jag ström. Känns ju stabilt. Ikväll blev det också ett mjukgörande pass med hästapållen efter gårdagens hårdträning. Hann även prata en stund med både Maria och Rebecka, känns som det var en evighet sen jag såg Rebecka och med tanke på hur ofta vi sågs innan hon flyttade så är en evighet rätt bra beskrivning.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0