Allt är för bra nu

Hade ju trott att jag skulle bli ledig idag och få tid till att både fara till ridhuset samt piffa upp bilen till helgens eventuella byte. Men det blev jobb hela dagen istället och det klagar jag absolut inte på, fick ju träffa Ida igen. Hann ändå med att spola av bilen lite och byta det sista vinterdäcket. Lite smått separationsångest börjar krypa sig på men funktionalitet går nog ändå före utseende. Sedan fick det bli en kvällstur ut i skogen med hästapållen istället för ridhuset, men det funkade ju bra det med. Och nu är jag helt slut på i huvudet och sängen känns som min bästa vän, det är som typiskt det där att när livet flyter på som bäst gnager sig en oroskänsla sig fast. Bara för att man vet hur fort det kan gå att allt blir dåligt. Men man får helt enkelt leva i nuet och glädjas åt allt man har nu, det är ju dessutom fredag imorgon och helgen närmar sig.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0