Ännu en måndag avklarad

Så var måndagen snart bortgjord och jag har överlevt trots att kroppen fick en mer eller mindre chock när klocken ringde. Blev en småseg dag, inte alls jobbig bara lite lång. Efter jobbet brummade jag till Kaskeluokt och har bollat lite flyttahemifrån-tankar med pappsen. Finns ingen som kan få "det löser sig" att låta så övertygande som han kan. Sedan hann jag förbi hos Sofie en sväng för att vi skulle försöka förstå oss på hemsidan till byn, kommer inte ihåg sist jag var där men längesen var det. Och ändå är vi nästintill grannar. Och nu så borde jag egentligen sovit för längesen men hade tänkt att ta mig igenom senaste kafsmag-avsinttet innan ögonen stängs igen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0