Däckbyten hit och dit

Den lilla sovmorgonen jag fick imorse var guld värd, redan där fick dagen en bättre start än igår. Har haft en lugn och skön dag där allt har flytit på, sådana dagar är bra att ha ibland. Efter jobbet svängde jag förbi på staoil och hämtade däcket som dom lagat, kände mig väl inte jättesugen på att ställa mig och byta däck igen men har inte så mycket till val då det måste på till helgen. Så det får nog bli morgondagens bekymmer. Sedan så blev det en helkväll i stallet eftersom att det blev lite mycket prat och lite verkstad, men det är inget ovanligt när jag och Maria är där samtidigt. Men nu avslutar jag dagen med lite paradise, är ju ändå ledig imorgon så har ingen brådska med sömnen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0