En bra helg

Helgen är här sedan en tid tillbaka och den har varit efterlängtad. Att dessutom spendera den på bästa sätt gör inte saken sämre. Gårkvällen spenderades med Linnea, Sofia och Mathilda. Mycket trevligt, speciellt med tanke på att både Linnea och Mathilda har flyttat. Och idag har jag hunnit byta till vinterdäck och broddat på hästapållen. Upptäckte dock att ena vinterdäcket hade punktering, hur stor är oddsen liksom? Men det är ju ingen världskatastrof i alla fall. Nu ska jag bara invänta middag, sedan iväg på gymmet ett tvärt innan jag beger mig till Barsele och hämtar Jonte. Kvällen spenderas sen i Stensele med trevligt sällskap. Det är väl vad min helg kommer bjuda på och jag kan absolut inte klaga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0