En bra tisdag

Har haft en lugn och skön dag på jobbet, en sån där dag då man rikitgt kan njuta över alla de timmar man spenderar i bilen, grusväg efter grusväg. Men det är ju oftast så det blir de dagar som är reklamfria. Nog om det, ikväll blev det en tur till hästapållen, vila för hans del vilket gav mig dåligt samvete för min egen del. Så när jag var färdig där for jag vidare till gymmet. Börjar sakta men säkert trivas rätt bra där, behöver i alla fall inte längre passa in tiderna när ingen annan är där. Har liksom vant mig med att ha folk runtomkring mig fastä jag tränar. Så efter att ha bättrat på träningsvärken sen söndagen så kryper jag nu ner framför paradise med gott samvete, är ju dessutom ledig imorgon så att om klockan rusar iväg gör det inget.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0