En helg går alldeles för fort

Inget inlägg på två dagar, när hände det sist? Det vet jag inte men anledningen är enkel. Direkt Jonte kom hem i fredags så drog vi iväg till Barsele och där har vi varit hela helgen. Och ja, jag har i och för sig haft både dator och internet men ingen bra tid till det. Har haft en bra helg hos Karlssons med skratt, god mat och sånt där. Blev en rätt lugn helg vilket inte var mig emot och igår kollade Jonte lite på mitt kjolpaket vilket inte går att göra så mycket åt, det får helt enkelt va som det är. Och denna dag har vi spenderat på crossbanan då det var någon slags träff där och Linus skulle köra lite. Men det är bara att inse att det är måndag imorgon och jobb så det var bara att packa väskan och fara hem och förbereda för vardagen. Men med positiv energi i bagaget så är jag mer än redo.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0