Kvällar då sömnen är lite längre bort

Ni vet sådana kvällar då man inte riktigt kan somna utan låter istället tankarna ta överhand. Tankar om livet i allmänhet, vad man har och vad man skulle kunna ha. Vad man skulle kunna vinna eller förlora genom att chansa lite mer. Jag har inte gjort mycket i mitt liv som jag kan säga att jag ångrar, däremot finns det saker som jag ångrar att jag inte gjort. Jag har aldrig varit personen som tagit risker och gjort saker utan att veta vad resultatet blir, jag gillar att veta vad jag håller på med. Och kanske är det det som många gånger hindrat mig från att ta vissa chanser, men jag har börjat inse att de kanske är så det ska vara i livet, man måste våga lite för att vinna. Just nu är jag nog i en tid i mitt liv då jag måste chansa lite för att kunna nå det jag vill, det finns ingen säker väg. Bära eller brista, men har jag ett mål så ska jag nå det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0