Måndag var det visst

Okej nu tycker jag det är dags att vi tar bort måndagar från kalendern, finns det någon mer oinspirerande dag? Hade helst bara dragit täcket över huvudet och sovit vidare i en evighet ungefär när klockan ringde. Men vägarna va u i alla fall bättre idag, inte så konstigt kanske med tanke på att all lervälling hamnat i däcken, vilket i sin tur resulterade i öerhörda skakningar i högre hastighet än 60. Men allt ska väl inte alltid vara enkelt har jag förstått. Känner mig ju rätt tillfreds med livet just nu så att en halvjobbig måndag kan jag gott ta. Men för att undvika en till tröttsam jobbdag så är det kanske bäst att leta åt sängen snart, dock börjar jag lite senare imorgon så tänker ta mig igenom någon serie innan John blund får komma.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0