Måste helgerna gå så fort?

Vart tog denna helgen vägen egentligen, tyckte nyss det var fredag och nu är helt plötsligt denna numera förhatliga söndag. Helgen hade mer än gärna fått fortsätta ett tag till. Men har ju trots allt haft en bra helg i alla fall,  fredagkväll spenderades hos Maria med lite filmtittande och sådara. Och lördag så klev jag upp i ganska bra tid för att fixa iordning bilen, plockade sedan med mig Jonte och vi begav oss till Malå för det eventuella bilbytet. Blev inget av det, och såhär i efterhand känns det helt rätt. Speciellt idag då det hade kommit lite nysnö, hehe. När vi kom från Malå stummade vi vidare till Barsele där vi var tills det att Jonte skulle fara idag. Dämpade sedan min tycka-synd-om-mig-själv-för-att-jag-blev-ensam-ångest med att packa in hästapållen för lite hoppning i ridhuset. Om det funkade vet jag väl inte men känner mig i alla fall redo för veckan som består av jobb. Och förhoppningsvis går den fort så helgen snart är här igen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0