Tröttsam måndag

Tror jag nämde nånstans i gårdagens inlägg att jag var redo för veckan med en massa positiv energi, och visst, den energi jag haft har varit positiv men kan inte påstå att jag varit något energipaket under denna dag. Alarmet och jag var inte riktigt överens imorse och det har inte blivit direkt bättre under dagens gång. Så efter jag slutat och intagit middagen så tände jag en massa ljus och mös (myste?) ner mig under en filt och slog på tredje Parry Hotter, jag är ju snart halvvägs! Och något mer ansträngande har jag inte gjort, en riktig slapparmåndag helt enkelt. I alla fall om man bortser från jobbet, för där var det inte direkt slappt idag. Men fiaten var i alla fall tillbaka efter några veckors intensiv vård, kändes rätt skönt då det är lite kraftigare bilar än kangooerna. Men nu ska här sovas, lång dag imorgon då inskolning på nytt jobb väntas, wish me luck.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0