Aktiva dagar och slöa kvällar

Har varit en lättsam dag och jag blev själv förvånad över hur pigg jag var imorse. Lyckades dessutom få dagen att gå ihop mycket bra trots jobbintervjun eller vad man nu ska kalla att det var som var bokad mitt i morgonstressen på jobbet. Så det var bra och har nog dessutom fixat mig två vikariat nu vilket känns rätt skönt. Efter jobbet körde jag upp till Kaskeluokt där styckningen efter helgen var i full gång. Och efter det att jag varvat ner så kommer självklart febern smygandes, men det är bra den kommer på kvällarna så att jag kan ha effektiva dagar. Kan ju med andra ord alltså säga att min kväll inte har varit alltför spännande, men nu är ju i alla fall hösten här så att mysa ner sig i soffan till idol är inte så fel ändå. Men nu ska jag samla energi med hjälp av lite sömn och sedan upp och jobba imorgon. Godnatt!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0