Det kunde lika gärna ha varit en onsdag..

Har gått omkring och trott att det varit onsdag hela dagen, när jag insåg att det inte var det kan jag ju inte direkt påstå att jag blev positivt överaskad. Förstå mig rätt, jag trivs med att jobba men är det inte lite det som är tjusningen med jobb och skola, att man faktiskt kan se framemot fredag och helg? I alla fall för alla som är lediga helger. Men efter dagens jobb så var tröttheten total, dog på soffan en stund innan jag insåg att där skulle jag bli fast hela kvällen ifall jag inte masade mig upp. Så for istället iväg till hästpållen och efter ett dressyrpass hade jag vaknat till igen. Har även haft Molly som sällskap nu ikväll då Kim jobbade, söt liten hårboll det där och väldigt lättskött av sig. Och innan jag avslutar det här och stänger igen ögonen för idag kan jag ju bara nämna att mina skor kom idag, så nu återstår det bara att se ifall komforten är i klass med reebok.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0