En liten tendens till söndagsångest

Att det är söndag idag känns väl inte sådär nämnvärt roligt, söndagar har varit helt okej ändå sedan jag gick ut skolan men just idag måste jag säga att söndagsångesten kryper på en aning. Men det är väl så det ska vara, antar jag. Men vi for i alla fall förbi hos Maria en sväng igårkväll och sedan hem igen och såg en ny skräckfilm, inte så läskig som jag först trodde, men den hade sina stunder. Kanske kan det bero på att jag sov halva filmen, men ändå. Och idag så har dagen bjudit på en sovmorgon och lite game of thrones tittande, ja jag vet jag skulle inte börja se, men jag fick ge vika för dom andra. Sedan sprang tiden iväg och det var dags att lämna Jonte så att han tar sig iväg till Boden igen. Hann med ett dressyrpass ikväll och det är väl ungefär vad som denna söndag bestått av. Så det är väl bara att invänta en ny vecka.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0