Jag kallar det målmedveten

Den här helgen var efterlängtad då veckan känts så otroligt lång. Men igår var det äntligen fredag och efter en bra arbetsdag så blev det ju då äntligen helg. Blev en lugn kväll framför idol och en rätt tidig kväll, tog dessutom en skön sovmorgon imorse så att den där sömnbristen jag burit på är som bortblåst. Och idag har jag hunnit fara iväg med hästapållen till ridhuset, lastade han själv både dit och tillbaka och känslan går inte beskriva. Nu har vi nått det där målet som jag aldrig trodde vi skulle kunna ta oss till. Men vi hade väl egentligen inte så mycket till val, skulle inte lastningen sitta skulle vi varit kvar där vi en gång varit. Menmen, nu ska jag snart dra iväg på Ica och sedan plocka upp Jonte sedan drar vi vidare till Ensamheten där Daniel och Sofia håller hus, där väntas kräftor innan vi beger oss till stugan för en bastukväll. Känns som en bra lördag.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0