Jobb, gym och lite däremellan

Det här med att vara ledig idag och ta en liten sovmorgon blev det inget av. Vaknade av telefonen och blev frågad om jag kunde hoppa in och jobba, så udag gjorde jag min första dag på jobb numero 2. Shit så lost jag kände mig men man kommer väl in i det där med, minns ju början av sommarn på posten då jag aldrig trodde det skulle gå an och nu känns det som att man skulle klara rutten med förbundna ögon. Lite rutin och det blir bra det där med. Drog i alla fall till gymmet direkt efter jobbet, har ju haft ett litet uppehåll på 2 veckor pga förkylning och tidsbrist. Men hoppas jag kommer igång nu igen, körde ett helkroppspass för att se hur mycket jag låg efter, en hel del men ändå mindre än väntat. Hann med hästapållen och tidsbokning till bildoktorn till lilltysken innan jag for iväg till Kaskeluokt och har tagit det väldigt lugnt ikväll, sett andra Harry Potter. Det tar sig Jossvald! Kanske skulle tagit mig igenom böckerna också, fast nej, vem försöker jag lura?

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0