Lillördag

Började en timme senare idag så jag fick lite sovmorgon vilket var så otroligt skönt. Dagen i sig var också rätt skön, väldigt lite trots bladet. Om alla dagar var som den här så skulle jag verkligen inte ha någonting att klaga på. Blev även uppringd idag om ytterligare ett jobb, skulle höra av mig så fort jag fick en lucka i schemat för inskolning där. Tror jag ska lägga jobbsökandet på hyllan ett tag nu, det verkar ju kunna gå ihop ändå. Förutom jobb och allt som hör det till så har jag inte gjort mycket alls, ifall man bortser från galopparbete med hästapållen. Får bli en uteritt imorgon och vila på fredag för hans del då han har gått rätt hårt i veckan, så det kan han gott förtjäna! Men ska nog snart kvälla, torsdag imorgon vilket innebär att slutet på veckan är relativt nära. Känns bra då separationsångesten till sängen har varit stor denna vecka, så att slippa vakna till alarmet är något jag ser framemot.

 
 
 
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0