Lite måttligt irriterad

Har haft en trevlig dag i Lycksele med Maria, blev inte så mycket inköpt men lite smågrejer som vanligt. Blev kvar där ungefär hela dagen och när jag skulle iväg till hästapållen sen så förstördes dagen en aning. Dom har bestämt sig för att gräva en fångstgrop vid vår uppfart, jag blev framvinkad så backade ner med försiktighet och pang så hängde jag i kjolpaketet. Måttligt jävla förbannad över hur dom egentligen tänkte så körde jag vidare, inser sedan att vänstra sidan på paketet släppt, det tackar vi så mycket för svevia! Var precis vad jag behövde. Tog i alla fall ett välbehövligt pass med pållen, tacka vet jag djur, mänskligheten är ju bara skrämmande. Men nu tänker jag skutta isäng, nattens sömn var ju inte direkt givande, hata när märkliga drömmar hemsöker en om nätterna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0