Middag med min saknade vän

Dagen efter valet och åsikterna väller fram, har försökt att undvika allt valsnack i den mån som gått idag. Har till och med kört med radion avstängd på jobbet idag, vilket i sin tur ledde till att jag antingen satt och sjöng eller hade djupa diskussioner med mig själv och jag vet inte riktigt vad som är värst. Förutom det så har det varit en helt vanlig måndag, seg och trött och inte riktigt inne i vardagen, men det flöt på och dagen gick fort. Efter jobbet så blev det en middagsdate med Rebecka då hon var i Storuman idag för någon kurs. Mycket trevligt och jag hoppas att det inte dröjer så länge tills vi ses igen. Drog sedan iväg till hästapållen där ett dressyrpass med galoppombyts-träning stod på schemat, vi kämpar på och nog märker man resultat. Men nu lite sömn så att jag tar mig upp imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0