Två dagar i ett inlägg

Skulle nog ljuga ifall jag sa att jag inte hann med något inlägg igår, skulle snarare säga att latmasken tog över. Men det var nog lika bra det då det inte hände så mycket intressant igår. Eller jag hade en såkallad samtalstorsdag med brudarna på skype, vilket ungefär var det enda ovanliga som hände under gårdagen. Idag däremot har det väl hänt lite mer iaf, spenderade hela förmiddagen och lite av eftermiddagen hos hästapållen, hann med både en långritt och lastträning. Lastträningen skötte vi helt på egen hand, så idag har JAG lastat min häst helt SJÄLV. Underbart. Har även hunnit vara lite effektiv här hemma och både städat och lagat en, faktiskt väldigt god, middag. Och ikväll så fick jag besök av Maria och Jonatan vilket var trevligt. Men ska göra en tidig kväll då det än en gång väntas jakt imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0