Att hela tiden ha saker på gång så tankar inte hinner ifatt

Ledigheten idag var verkligen behövd då jag har hunnit så sjukt mycket som aldrig hade hunnits med annars. Storstädade först hela lägenheten vilket var behövligt och dessutom ser det lite trevligare ut nu när Viktoria (!) ska komma i helgen. Handlade sedan lite nödvändigheter innan jag knöt på mig skorna och sprang ner till hästapållen, väl där så blev det ett rätt lugnt men välbehövligt pass. Sprang hem och fixade middag så att den skulle sjunka ner innan det var dags att bege sig på gymmet för först zumba och sedan lite magövningar.

Men nu ska jag börja fixa mig inför natten då jag hade tänkt försöka ta gymmet innan jobbet imorgon eftersom att Viktoria ska vara här imorgonkväll, och då är det ju inte så gästvänligt ifall jag inte ens är hemma.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0