Lämnar fiaten i några dagar

Äntligen! Har mer eller mindre längtat efter den här dagen sedan, jaa, julledigheten ungefär. Sista veckorna har verkligen varit sega och kropp och knopp har inte alls viljat samarbeta. Men nu är det minsann fyra dagars ledigt!

Var uppe med (före) tuppen imorse då checklistan var rätt lång. Hästen skulle motioneras, jag skulle gymma, väskan packas och lägenheten städas. OCH självklart, en jobbdag skulle avklaras också. Några saker hanns med före jobbet och några togs efter. Så ja, jag är rätt trött och ska ta och krypa isäng, imorgon väntas en sovmorgon som är efterlängtad vill jag lova. Har hursom landat i Kaskeluokt nu och lär nog vara här tills det att jag börjar jobba igen. Jag ska njuta av lugnet och bara göra det jag känner för. Hoppas på bra väder så det blir många utetimmar, helst med ett metspö i handen och en macka i järnet. Nemen hörrni, glad påsk på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0