Vi rullar vidare ett år till

Är ungefär inne i andra andningen nu, inte en lugn stund på hela dagen. Började med att ha besiktning på Judit innan jag började imorse, och hon gick igenom! All cred till Judits bildoktor för att vi faktiskt rullar lagligt ett år till och att jag inte blivit ruinerad. Var bra att ha den positiviteten med sig då det var en rätt tung jobbdag, men den tog slut tillsist och förhoppningsvis så är det inte lika mycket imorgon då det är dag före helg. Hoppas kan man ju i alla fall. Resten av tiden på denna dag har spenderats på hästryggen och gymmet, så nu är jag trött, på riktigt. Och sova borde jag verklogen göra, upp tidigt som attan imorgon så jag hinner göra det mesta som ska hinnas med innan jag rullar mot byn imorgon. Vill kunna fara så fort som möjligt efter jobbet och då får det prioriteras bort lite sömn. Får ju ändå ta igen det sen med fyra dagars sovmorgon. Känner redan hur skönt det ska bli.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0