Ännu en söndag, dock utan söndagsångest

Har haft en extremt lugn dag idag, har inte gjort mer än vad nöden krävt vilket typ har varit att tvätta och lagat mat. Men det har varit skönt måste jag säga och nu ska jag väl vara uppladdad för ännu en vecka, en intressant vecka dessutom. Sedan är det ju inte ens två veckor kvar nu tills jag får spendera en helg i skogen, och i byn. Funderar dock på att kanske köra hem på fredagkväll efter jobbet, det får helt enkelt tiden utvisa. Aja, förutom att göra ingenting idag så har jag tagit ett dressyrpass med hästapållen, gick alldeles utmärkt. Provade dessutom ett nytt bett på honom, funderar på att kanske ha det vid hoppning och det andra vid allt annat. Och på tal om hästapållen så stallar vi snart in dom igen, så skönt det ska bli! Tycker inte riktigt om att ha dom ute nattetid, dels för alla sviare och sånt och dels för att ma har så dålig koll ifall något skulle hända. Men snart får min lilla glasbit komma in. Men nu ska jag i alla fall slänga mig i min renbäddade säng och försöka sova. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0