Dålig start på en bra dag

Den här dagen började verkligen inte bra, telefon hade tydligen dött trots att den var fulladdad klockan tre inatt.. Men vaknade mirakulöst en halvtimme innan jag började så jag hann ju, men hatar verkligen att behöva stressa på morgon. Tröttheten, stressen och det allmänt dåliga modet hängde i sig tills det att jag fick gå hem. Och då var det bara att skynda sig i några andra kläder och iväg för att fixa till allt inför Kim's babyshower som vi hade nu ikväll. Tror hon både blev glad och extremt förvånad, tror inte direkt att hon väntat sig att få någon, speciellt inte med tanke på att det är så lite tid kvar innan bf. Men det var trevligt och jag tycker att vi fick till det riktigt bra än fast vi inte hade planerat något förrän i onsdags. Men nu är det bara att pallra sig i säng och hoppas på en bättre morgon imorgon. Tog dessutom på mig att jobba onsdagen också ändå, så blir en dag mer jobb än planerat denna veckan. Aja, natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0