En regnig onsdag

Och vart har jag hållit hus kanske ni undrar, fast nej det gör ni inte eftersom ni vet lika väl som jag att jag antagligen varit för lat eller haft för lite att skriva om. tror dock att det sistnämnda stämmer bäst denna gång. Men jag har väl bara jobbat på och utöver det inte gjort så mycket. Fast i skrivande stund kom jag ju faktiskt på att jag var på middag igår, vilket var trevligt och kanske den egentliga anledningen till varför det blev tomt här igår. Och idag har det som vanligt stått jobb på schemat och ikväll blev det lite planering inför evenemang. För övrigt så går veckan rätt fort och det är redan torsdag imorgon vilket innebär att imorgon så är imorgon fredag. Lovely! Aja, hopp isäng nu för den här donnan. Natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0