I'll be okey, just not today.

Så var sista talludden också bortgjord och sommarens aktiviteter är officiellt över. Känns rätt skönt då den här sommaren verkligen inte varit någon tiopoängare direkt för min del, nu väntas hösten och jag ska lägga all sommarens negativa bitar bakom mig, göra saker för min egen skull och inte rätta mig efter andra. Börja om på nytt och välja personer i mitt liv som väljer mig, för den jag är. Hursom så hade jag en trevlig kväll med Kamelen m.fl. Slutet fick dock en tråkig och jobbig vändning, men tids nog kommer jag inse att det trots allt var mitt eget bästa. Om än det kanske kommer ta ett tag. Och som vanligt dagen efter en talludde så har det inte blivit mycket gjort, småsovit och myst med hästapållen. Nu har jag nyss sett småstadsliv och ska strax lägga mig för att sova, så extremt sliten på alla sätt och vis. Sorry för ett litet luddigt inlägg, men det är så det är just nu, svårt att hitta en rätsida på alltihop.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0